http://tommypohjanen.0sites.net/GGframesPC.htm
Ylläolevassa linkissä on sukujuureni.
sähköposti:
x-internet@hotmail.com
Sukujuureni paikkakunnista aakkosjärjestyksessä:
Pitäjät: Antrea; Benhammar; Borgå; Brieg; Calmar; Danmark; Etseri; Frustuna; Gamlakarleby; Hattula; Hauho; Haukipudas; Häme; Ikalis; Jorois; Juva; Jyväskylä; Jämsä; Jääski; Kalajoki; Kangasala; Kangasniemi; Kannus; Karelska näset; Kauhava; Kelviå; Keminmaa; Keuruu; Kexholm; Kivijärvi; Kristina; Kronoby; Kuortane; Kyrö; Lammi; Lappajärvi; Lappo; Lappvesi; Laukas; Leppävesi; Lillkyro; Ljungby; Lochteå; Lohja; Länsirannikko Pirkanmaan kainuu; Länsi-Suomi; Mecklenburg; Mäntyharju; Nedertorneå; Nyen; Nykarleby; Oulais; Oulujärvi; Padasjoki; Paltamo; Pedersöre; Pellosniemi; Pernå; Pidisjärvi; Pieksämäki; Pietarsaari; Pihlajavesi; Piikkiö; Pudasjärvi; Puolanka; Purmo; Puumala; Pyhäjoki; Pyhäjärvi; Pälkäne; Rantasalmi; Rautalampi; Ruovesi; Saarijärvi; Sahalahti; Satakunta; Savo; Semgall; Sibbo; Sotkamo; Storkyro; SuurPirkkala; Sääksmäki; Sääminki; Taipalsaari; Tavastehus; Terjärv; Toholampi; Tuulos; Tyrväntö; Töysä; Ulvila; Utajärvi; Uusikirkko/Kanneljärvi; Wermeland; Vesilahti; Westfalen; Vetil; Viborg; Viitasaari; Virrat; Wismar; Ylivieska; Åbo; Österbotten.
Mahdollisuus tietojen vaihtoon.Moni voi löytää juuriansa,ja mahdollisista korjauksista ja lisäyksistä olen myös kiitollinen.
VETELI,LAPPAJÄRVI,RAUTALAMPI,KANNUS,PALTAMO,ÄHTÄRI,KOKKOLA..
-
- Viesti:
VETELI,LAPPAJÄRVI,RAUTALAMPI,KANNUS,PALTAMO,ÄHTÄRI,KOKKOLA..
Viimeksi muokannut tommypohjanen, 06.03.2011 22:01. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Re: VETELI,LAPPAJÄRVI,RAUTALAMPI,KANNUS,PALTAMO,ÄHTÄRI,KOKKOLA..
MOI
Minä tutkin sukujuuriani Lappajärvi (Saari/Saarinen), Evijärvi (Kalbacka/Tervaskangas). Sievi (Saukko/Näättälä), Keminmaa (Juntheikki). Tietoja onkin jo kertynyt paljon, paitsi Lappajärveltä kun on niin epäselvää kopiota saatavilla ettei saan juuri mitään selvää. Jos nämä suvut tormää toisiinsa niin vaihdetaan tietoja
Minä tutkin sukujuuriani Lappajärvi (Saari/Saarinen), Evijärvi (Kalbacka/Tervaskangas). Sievi (Saukko/Näättälä), Keminmaa (Juntheikki). Tietoja onkin jo kertynyt paljon, paitsi Lappajärveltä kun on niin epäselvää kopiota saatavilla ettei saan juuri mitään selvää. Jos nämä suvut tormää toisiinsa niin vaihdetaan tietoja