Haen vanhempia otsikossa nimetylle henkilölle.Liperin syntyneistä en löydä. Olisiko syntymäaika virheellinen? Olen saanut sen Lappeenrannan seurakuntayhtymän keskusrekisterin antamasta virkatodistuksesta v. 2008.
Josephinen eka puoliso on ollut Juho Koistinen ja toinen puoliso Robert Erikinpoika Toikkanen s. 28.5.1872 Rautalammilla Särkisalo 3.
Olisin kovasti mielissään tiedoista Jospa pääsisin sitten etenemään taaksepäin.
Leena-muori
Josephine Toikkanen e Koistinen s Härkönen 5.7.1876 Liperi
Re: Josephine Toikkanen e Koistinen s Härkönen 5.7.1876 Liperi
Voihan syntymäaika olla virheellinen, mutta yhtä hyvin syntymäpaikka voi olla väärä
Itse aikoinani isotädin jatkotietoja kysyessäni, oli seurakunnasta saamassani todistuksessa syntymäpaikaksi laitettu hänen edellinen asuinkuntansa
Vastaavanlainen virhe on voinut sattua missä tahansa elämänvaiheessa.
Jaska
Itse aikoinani isotädin jatkotietoja kysyessäni, oli seurakunnasta saamassani todistuksessa syntymäpaikaksi laitettu hänen edellinen asuinkuntansa
Vastaavanlainen virhe on voinut sattua missä tahansa elämänvaiheessa.
Jaska
-
Re: Josephine Toikkanen e Koistinen s Härkönen 5.7.1876 Liperi
Särkisalo on nykyään Konneveden puolella. Särkisalossa on Toikkalan kylä ja siellä edelleen Toikkalan talo. Minä olen äitini puolelta Toikkanen, ELma Toikkasen tytär ja hänen isänsä oli yksi Toikkalan talon pojista, Albert Toikkanen. Toikkasen suvusta on hyvinkin paljon tietoa jopa Konnevesi-kirjassa koska se oli niin vanha suku Rautalammin pitäjässä. Varmaankin sen avulla pääset eteenpäin.
Seija Mäkelä
Seija Mäkelä