Hei! Etsin isääni, joka ilmeisesti on kuollut sodassa. Minä olen syntynyt 1942 ja minut on adoptoitu 1944. Biologinen äitini on syntynyt Pielavedellä. Pielavedeltä hän on muuttanut Sippolaan 1936, käynyt ilmeisesti Lepaan puutarhakoulun 1938 ja muuttanut Tuusulaan 1938. Edesmenneen äitini sukunimi oli Kumpulainen. Löysin hänen tavaroistaan kuvia miehistä, joita en tunnista. Liitteenä heistä kaksi. Olisin äärimmäisen kiitollinen kaikista vihjeistä mitä mieleen tulee. Kirkonkirjoissa ei ole merkintöjä...
Jos et täällä halua antaa mahdollisia tietoja, niin spostini on rauvolat@gmail.com.
Terveisin Martti
Tunnistamisapuja kaivataan kipeästi!
Tunnistamisapuja kaivataan kipeästi!
- Liitteet
-
- iskän3.jpg (119.37 KiB) Katsottu 6036 kertaa
-
- iskän 2.jpg (123.16 KiB) Katsottu 6036 kertaa
-
- iskän.jpg (99.31 KiB) Katsottu 6036 kertaa
Re: Tunnistamisapuja kaivataan kipeästi!
Adoptiopaperit lienevät tallella jossain arkistossa.Minä olen syntynyt 1942 ja minut on adoptoitu 1944.
Syntymästäsi on ehkä tallella papereita sairaalan tai kätilön arkistossa.
Adoptiopaperit ovat tallessa minulla, mutta niissäkään ei ole isästä mainintaa... Mistähän noita vanhoja sairaalapapereita voisi kysellä? Ihan sairaalasta suoraanko?
Sieltä. Sitten selviää, onko ne sairaalassa, onko ne siirretty johonkin arkistoon vai onko ne jo hävitetty. Voisit myös kysyä äitisi sairaalapapereita (onko niissä mainittu isäsi), mutta niitä et välttämättä saa.marttie kirjoitti:Mistähän noita vanhoja sairaalapapereita voisi kysellä? Ihan sairaalasta suoraanko?

Sairaalapaperitkin nyt tutkittu ja eipä valitettavasti ollut apua siitäkään