Ekman/Granlund/Nylander/Lesch henkilöt vaasasta lähtöisin.

Suomen Sukuhistoriallisen Yhdistyksen toimintaan ja nettisivuihin liittyvät keskustelut.
kerkko69
Viestit: 26
Liittynyt: 30.09.2010 13:51

Ekman/Granlund/Nylander/Lesch henkilöt vaasasta lähtöisin.

Viesti Kirjoittaja kerkko69 » 24.12.2023 15:17

Hei, sain "perintönä" mahtavan valokuvakansion noin 1800-1900 luvun paikkeilta omasta suvustani. Ikävä kyllä kenenkään kuviin ei nimiä ollut kirjoitettu. Nyt olen saanut pakkomielteen etsiä kuville nimet. Tahtoisin jakaa kuvia samaan sukuun kuuluvien ihmisten kanssa kettä voisivat tietää/ olla kuvia joista selviäisi ketä kuvissa olevan ihmiset ovat. Lähetin kunnostukseen kansion joka oli hieman elämää jo nähnyt. Kyseessä on siis Ekman Johan Fredrikin jälkeläiset, lähinnä Ekman suku Vaasasta, mutta siihen liittyy myös Granlund suku ja 1muita sukuja, kAIKKIA EN EDES VÄLTTÄMÄTTÄ TIEDÄ. Olisi myös valmis jakamaan / vaihtamaan tietoja suvun tapahtumista ja tiedoista yleensäkin. Itse olen Ekman sukua, Johan Fredrikin pojan Viktorin jälkeläisiä ja olen täysin jäänyt kiinni sukuni tutkimiseen. Ehkä siksi, että kaikki läheiset ihmiset minulle ovat poistuneet keskuudestamme liian aikaisin aivan liian nuorina. Samalla myös Nylanderin suku Helsingistä kiinnostaa kovin minua sekä Lesch suku helsingistä. Toivottavasti lyötyy ihmisiä keillä olisi tietoa näistä asioista.
Oikein hyvää joulua ja uutta vuotta kaikille.
Terv. Marcus Ekman